Skip to content
  • Logowanie
  • Kontakt
logo
  • OfertaExpand
    • Kursy do samodzielnej pracy
    • Współpraca 1:1
    • Prowadzenie social media
    • Oferta dla firm
  • Sklep
  • Strefa wiedzyExpand
    • Blog
    • Newsletter
  • Podcast
  • O mnie
  • Kontakt
platforma kursowa
logo

Blog

Skuteczne kreacje reklamowe – jak je tworzyć?

Skuteczne kreacje reklamowe – jak je tworzyć?

Każdego dnia widzimy setki, jeśli nie tysiące reklam. Otaczają nas one nie tylko w świecie wirtualnym, ale i w realu….

Czytaj dalej Skuteczne kreacje reklamowe – jak je tworzyć?Continue

Algorytm Instagrama 2021

Algorytm Instagrama 2021

Na początku istnienia aplikacji content na Instagramie był porządkowany chronologicznie. Jednak po kilku latach zdecydowano, że nie jest to najlepszy…

Czytaj dalej Algorytm Instagrama 2021Continue

Modele zakupowe i cele kampanii na Facebooku

Modele zakupowe i cele kampanii na Facebooku

Mam nadzieję, że poprzedni wpis ułatwił Ci dopełnienie wszelkich technicznych wymogów i jesteś gotowy do rozpoczęcia swojej przygody z płatną…

Czytaj dalej Modele zakupowe i cele kampanii na FacebookuContinue

4 składniki pierwszej kampanii na Facebooku i Instagramie

4 składniki pierwszej kampanii na Facebooku i Instagramie

Kampanie tworzone z poziomu Menedżera Reklam mają ogromną przewagę nad reklamą tworzoną za pomocą przycisku „promuj” (jest jeden wyjątek związany…

Czytaj dalej 4 składniki pierwszej kampanii na Facebooku i InstagramieContinue

Jak połączyć konto na Instagramie z Facebookiem?

Jak połączyć konto na Instagramie z Facebookiem?

Połączenie konta profesjonalnego na Instagramie ze stroną na Facebooku jest niezwykle istotne, ponieważ pozwala optymalnie wykorzystywać narzędzia biznesowe tych dwóch…

Czytaj dalej Jak połączyć konto na Instagramie z Facebookiem?Continue

Metryki, które warto analizować, aby budować silny profil na Instagramie

Metryki, które warto analizować, aby budować silny profil na Instagramie

Wiecie, że w styczniu tego roku liczba użytkowników Instagrama w Polsce wynosiła ponad 9,5 miliona, podczas gdy w pierwszym miesiącu…

Czytaj dalej Metryki, które warto analizować, aby budować silny profil na InstagramieContinue

Rodzaje kont na Instagramie. Który i jak wybrać?

Rodzaje kont na Instagramie. Który i jak wybrać?

Tworząc konto na Instagramie pewnie miałaś określony cel. Może była nim chęć dzielenia się przeżyciami z przyjaciółmi lub zapisywania wspomnień,…

Czytaj dalej Rodzaje kont na Instagramie. Który i jak wybrać?Continue

Jak promować profil na Instagramie?

Jak promować profil na Instagramie?

Przyznam, że przez długi czas patrzyłam na tworzenie reklam na Instagramie z poziomu aplikacji nieco sceptycznym okiem. Jak to tak…

Czytaj dalej Jak promować profil na Instagramie?Continue

Jak zabezpieczyć konto na Instagramie?

Jak zabezpieczyć konto na Instagramie?

Każdego dnia na grupach związanych z Instagramem pojawiają się posty „Ukradli mi konto na Instagramie, jak je odzyskać?!”. Ulubione zdjęcia…

Czytaj dalej Jak zabezpieczyć konto na Instagramie?Continue

Jak napisać BIO na Instagramie

Jak napisać BIO na Instagramie

Sapkowski pisał, że „Nigdy nie ma drugiej okazji, żeby zrobić pierwsze wrażenie”. Niemalże codziennie kogoś poznajemy. BIO na Instagramie odpowiednikiem…

Czytaj dalej Jak napisać BIO na InstagramieContinue

Page navigation

Previous PagePoprzedni 1 2

Najnowsze wpisy

rolki na instagramie

Instagram Reels, czyli Rolki na Instagramie

Przeczytaj Instagram Reels, czyli Rolki na Instagramie
Jak zwiększyć ruch na stronie

Jak zwiększyć ruch na stronie? 3 skuteczne formaty reklamowe

Przeczytaj Jak zwiększyć ruch na stronie? 3 skuteczne formaty reklamowe
Grupy niestandardowych odbiorców na Facebooku

Grupy niestandardowych odbiorców na Facebooku w teorii i praktyce

Przeczytaj Grupy niestandardowych odbiorców na Facebooku w teorii i praktyce

Posłuchaj podcastu

podcast-Jak-zwiększyć-skuteczność-sprzedaży-w-małej-marce-online-Justyna-Stańska

Jak zwiększyć skuteczność sprzedaży w małej marce online? | Justyna Stańska

Posłuchaj Jak zwiększyć skuteczność sprzedaży w małej marce online? | Justyna Stańska
podcast-Czy-warto-nagrywać-podcast-O-dobrych-praktykach–-także-w-biznesie

Czy warto nagrywać podcast? O dobrych praktykach – także w biznesie. Marek Jankowski

Posłuchaj Czy warto nagrywać podcast? O dobrych praktykach – także w biznesie. Marek Jankowski
podcast-Identyfikacja-wizualna-w-budowaniu-spójnego-wizerunku-marki.-Makaki-Studio

Identyfikacja wizualna w budowaniu spójnego wizerunku marki. Makaki Studio

Posłuchaj Identyfikacja wizualna w budowaniu spójnego wizerunku marki. Makaki Studio

Kursy do samodzielnej pracy
Współpraca 1:1
Prowadzenie social media
Oferta dla firm

Podcast
Blog
Newsletter

Regulamin newslettera
Regulamin sklepu
Polityka Prywatności
Zasady prezentowania opinii

Facebook Instagram Linkedin TikTok Spotify Apple Podcasts YouTube

© 2023 Social Media Marketing & Consulting - Beata Wierzchowska

Realiazcja: Hello Online

Zarządzaj zgodami plików cookie
Na naszej stronie zbieramy ciasteczka w celu poprawy funkcjonowania serwisu oraz w celach marketingowych i analitycznych. Korzystanie z ciasteczek wymaga zgody. Możesz zarządzać zgodami klikając w „Ustawienia”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Ustawienia
{title} {title} {title}
  • Oferta
    • Kursy do samodzielnej pracy
    • Współpraca 1:1
    • Prowadzenie social media
    • Oferta dla firm
  • Sklep
  • Strefa wiedzy
    • Blog
    • Newsletter
  • Podcast
  • O mnie
  • Kontakt