KURS ONLINE

Reklama na Instagramie

wszystko, co warto wiedzieć o promocji z poziomu aplikacji i Menedżera Reklam,
aby szybko i skutecznie rozwijać konto oraz budować zaangażowaną społeczność.

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe na Instagramie? Zastanawiasz się jak docierać do idealnego Klienta bez przepalania budżetu?

Jesteś w dobrym miejscu!

To kompleksowy kurs video, w którym krok po kroku szczegółowo omawiam wszystkie zagadnienia związane z prowadzeniem kampanii na Instagramie. Od podstaw, do praktycznych lekcji w panelu reklamowym, gdzie krok po kroku omawiam, jak wykorzystać teorię w praktyce.

Znasz to?

  • Chcesz rozwijać swoje konto na Instagramie i budować zaangażowaną społeczność, ale Twoje konto stoi w miejscu?
  • Rozważasz wdrożenie płatnych działań do swojej strategii, ale nie wiesz od czego zacząć, aby realizować zadowalające wyniki bez przepalania budżetu?
  • Zastanawiasz się czy warto promować posty z poziomu aplikacji, czy lepiej postawić na tworzenie kampanii z poziomu Menedżera Reklam?
  • A może prowadzisz już swoje pierwsze kampanie i nie wiesz, jak optymalizować działania, aby przynosiły jeszcze lepsze efekty?

Doskonale Cię rozumiem!

Na co dzień wielu moich Klientów zmaga się z takimi wyzwaniami. W odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania podczas konsultacji oraz po przeprowadzeniu setek testów i kampanii dla dużych korporacji i małych biznesów, przygotowałam dla Ciebie kompleksowe szkolenie, które pozwoli Ci zrozumieć reklamę na Instagramie.

Po przejściu tego kursu zrozumiesz:

  • jakie czynniki decydują o sukcesie kampanii na IG
  • że nie warto dłużej przepalać budżetu na działania, które nie do końca rozumiesz
  • jak tworzyć kreacje reklamowe, które sprzedają
  • w jaki sposób docierać do Twoich wymarzonych Klientów
  • kiedy warto korzystać z opcji „promuj post”
  • jak w praktyce (w panelu reklamowym) uruchomić kampanię, której celem może być promocja Twojego lead magnetu, webnaru lub zapisów na newsletter
  • czy warto promować posty, a jeśli tak, to w jaki sposób to robić i czego unikać

Ten kurs obejmuje

9 modułów – w formie lekcji video i jest zaprojektowany od najprostszych zagadnień i najważniejszych konfiguracji, do bardziej zaawansowanych ustawień oraz optymalizacji.

To prawie 4-godzinny kurs, po którym będziesz w stanie samodzielnie prowadzić kampanie na Instagramie na potrzeby swojego biznesu. Po przerobieniu wszystkich modułów otrzymasz certyfikat.

A dodatkowo możesz mieć pewność, że znajdziesz w nim zawsze aktualną wiedzę, przy zakupie otrzymujesz dostęp do aktualizacji kursu.

DOŁĄCZ JUŻ DZIŚ!

Cena kursu: 367 zł 293 zł

promocja kończy się za:

  

Czego konkretnie się nauczysz?

  1. Wyniki badań
  2. Warunki, które wpływają na efektywność kampanii
  3. Case study z kampanii prowadzonych dla moich Klientów
  1. Rodzaje kampanii – aplikacja vs Menedżer Reklam
  2. Konfiguracja kont:
  3. Jak zmienić konto na profesjonalne
  4. Jak połączyć profil na IG z kontem na FB
  5. Jak dodać profil na IG do Menedżera Reklam
  6. Jak skonfigurować płatności z poziomu aplikacji i Menedżera Reklam
  7. Fakturowanie i pobieranie środków z konta
  1. Konfiguracja promocji
  2. Umiejscowienia – gdzie wyświetli się Twoja reklama
  3. Najlepsze praktyki – reklama z poziomu aplikacji
  4. Promocja stories – sposoby i best practice
  5. Promocja reels– zasady i best practice
  6. Jak wyłączyć automatyczną publikację na FB – 2 sposoby
  7. Jak sprawdzić targetowanie wyświetlanych reklam
  8. Statystyki, które warto analizować z poziomu aplikacji
  1. Technikalia i konfiguracje kont:
  2. Składniki pierwszej kampanii w Menedżerze Reklam
  3. Czym jest i jak utworzyć Menedżer Firmy
  4. Jak utworzyć konto reklamowe
  5. Modele i cele zakupowe
  6. 2 typy zakupu kampanii oraz cele zakupowe
  7. Modele rozliczeń kampanii
  8. Optymalizacja budżetu kampanii
  9. Czym jest faza uczenia
  1. Taregtowanie po danych z FB
  2. Grupy niestandardowych odbiorców na IG
  3. Grupy bliźniaków behawioralnych LAL
  4. Tworzenie CA i LAL przydatnej w kampaniach na IG w panelu reklamowym
  5. Najlepsze praktyki dotyczące targetowania kampanii
  1. Umiejscowienia i formaty reklamowe
  2. Najlepsze praktyki:
  3. cechy dobrej kreacji
  4. wymiary kreacji reklamowych
  1. Wskaźniki reklamowe i tworzenie raportu
  2. CTR link oraz częstotliwość – dobre praktyki optymalizacji kampanii i kreacji
  3. Jak i kiedy efektywnie zwiększać budżet?
  4. Zadowalające stawki CPC i CPE
  5. Analiza statystyk posta promowanego z poziomu aplikacji
  1. Omówienie celów kampanii i praktyczne przykłady
  2. Najlepsze praktyki dotyczące nazewnictwa kampanii
  3. O limitach wydatków kampanii
  4. Optymalizacja budżetu: Advantage+, dzienny i całkowity – różnice i najlepsze praktyki
  5. Najlepsze praktyki dotyczące targetowań: zainteresowania, grupy niestandardowych odbiorców oraz wykluczenia
  6. Wybór umiejscowień
  7. Tworzenie reklamy: najlepsze praktyki dotyczące tworzenia tekstu reklamowego, dostosowanie kreacji do umiejscowień
  1. Cele kampanii sprawdzające się w tego typu promocji
  2. Najlepsze praktyki dotyczące promocji posta
  3. Jak edytować promowany post

Zajrzyj do środka kursu:

SPRAWDŹ CZY TEN PRODUKT JEST DLA CIEBIE

TEN PRODUKT jest DLA CIEBIE, JEŚLI

01.

Chcesz poznać potencjał reklamowy na Instagramie, aby zwiększać rozpoznawalność swojej marki, sprzedaż produktów oraz usług

02.

Chcesz rozwijać swój biznes online, efektywnie promować swoją markę, produkty i usługi w szybszym tempie

03.

Chcesz samodzielnie promować swój biznes, nie inwestując dużych budżetów w obsługę agencyjną

04.

Korzystasz ze wsparcia specjalistów (agencja lub freelancer), ale chcesz rozumieć mechanizmy, możliwości optymalizacji działań i otrzymywane raporty

05.

Jesteś właścicielem małej firmy lub freelancerem

06.

Chcesz przetestować płatne działania w swoim biznesie, a nie znasz teoretycznych podstaw i narzędzi

01.

Jesteś ekspertem od adsów i od lat prowadzisz płatne kampanie

02.

Dobrze znasz zagadnienia opisywane w agendzie kursu

03.

Nie masz zamiaru testować płatnych kampanii na IG

04.

Twoje kampanie na Instagramie realizują świetne wyniki

05.

Nie jesteś w stanie zainwestować 4 godzin w rozwój – Twój i Twojego biznesu

TEN PRODUKT NIE JEST DLA CIEBIE, JEŚLI

Poznaj opinie kursantek

Dzięki kursowi ustawiłam nową reklamę na Instagramie w ostatnich dniach i efekty są większe niż się spodziewałam!
Chociaż już wcześniej ustawiałam reklamy poprzez Menedżera Reklam i ogólnie miałam wiedzę na temat reklam (w poprzednich latach brałam udział w kursach o reklamach) to czułam, że na kursie Beaty nauczę się nowych rzeczy. I miałam rację. 🙂 Beata w przystępny sposób opowiada o reklamach na Instagramie, zwraca uwagę na ważne niuanse, tłumaczy krok po kroku. Bardzo polecam kurs osobom, które zarówno zaczynają przygodę z reklamami, jak i tym, którzy mają doświadczenie.
Mariola
kursantka Social Media Kreatywnie
Kurs jest bardzo praktyczny, dzięki pokazywaniu różnych case studies i dzieleniu się praktycznym doświadczeniem Beaty – a to jest bezcenne.
Kurs Beaty ma w sobie wielki porządek i spokój! Dzięki przemyślanej kolejności lekcji przechodzimy od ogółu i szczegółu, i reklama na Instagramie zmienia się z „czarnej magii” na „to jest do ogarnięcia!”. Ja osobiście właśnie najbardziej cenię sobie w nim te przykłady, które podaje Beata. Typu: „z tej i tej funkcji nie warto korzystać, to warto wyłączyć, widełki przyzwoitej ceny za reklamę z takim celem są takie i takie” – to daje mocny punkt odniesienia do swoich działań. Polecam przede wszystkim osobom, które do tej pory nie korzystały z promocji na instagramie w ogóle, lub robiły to w chaotyczny sposób. Po przejściu tego kursu zrozumiesz jak i kiedy korzystać z różnych typów reklamy, i przestaniesz polegać wyłącznie na funkcji „promuj post”
Justyna
kursantka Social Media Kreatywnie
Każdy element świetnie omówiony!
Dziś skończyłam przerabiać kurs i muszę powiedzieć, że jest naprawdę świetny. Wszystko bardzo dobrze wytłumaczone, zrozumiałe i jasne. Każdy element świetnie omówiony! Jestem bardzo zadowolona, a do kursu na pewno jeszcze wrócę, żeby utrwalić wiadomości i przede wszystkim wypróbować to w praktyce! Dziękuje za możliwość zobaczenia kursu przedpremierowo! Kawał dobrej roboty! Gratulacje 😀
Justyna
kursantka Social Media Kreatywnie
Realizowałam już dwa kursy z tej tematyki, ale ten zachwycił mnie szczegółowością.
Ten kurs to petarda! 🔥 Lekcje nagrane są w bardzo przystępny sposób, wszystko wyjaśnione od A do Z. No i nie można pominąć oprawy wizualnej całości, która sprawia, że realizacja kursu to czysta przyjemność 🙂 Bardzo mocno polecam!
Weronika
kursantka Social Media Kreatywnie

Kto stworzył kurs?

Nazywam się Beata Wierzchowska i prawie 8 lat zajmuję się szeroko pojętymi działaniami obejmującymi social media. Wyróżnia mnie doświadczenie w pracy zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Pozwala mi ono kompleksowo patrzeć na strategię działań w mediach społecznościowych.

Specjalizuję się w planowaniu strategii komunikacji reklamowej w sferze organicznej i reklamy płatnej w mediach społecznościowych. Na płatne kampanie Klientów wydałam dotychczas około 5 milionów złotych.

Pracowałam dla takich Klientów jak m.in.: CCC, HalfPrice, Hochland, Agata Meble, Synexus, Idea Bank.

Pomagam biznesom rozgościć się w onlajnach – tworzyć mocne marki w sieci i zarabiać.

Prowadząc kampanię na Instagramie realizuję świetne efekty,
dlatego praktyczną wiedzę przekazuję w Twoje ręce.

Zobacz efekty wybranych kampanii, które prowadziłam dla moich Klientów:

wyniki kampani instagram

Chcę mieć takie efekty!

FAQ

Tak, od razu po opłaceniu zamówienia automatycznie otrzymasz FV. Cena kursu zawiera podatek VAT.

Dostępy do platformy (login i hasło) otrzymasz automatycznie mailem, po dokonaniu płatności.

Dostęp do kursu jest nieograniczony czasowo.

Tak, jeżeli Meta wprowadzi istotne zmiany, poszczególne lekcje będą aktualizowane.

Po przerobieniu całego kursu, Twój certyfikat automatycznie wygeneruje się na platformie (w zakładce Moje Certyfikaty).