Menu

KURS ONLINE

Reklama na Instagramie

wszystko, co warto wiedzieć o promocji
z poziomu aplikacji i Menedżera Reklam,

aby szybko i skutecznie rozwijać konto oraz budować zaangażowaną społeczność.

5a
Laptop 1 2048x1152 1
Zasob 10

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe na Instagramie? Zastanawiasz się jak docierać do idealnego Klienta bez przepalania budżetu?

Jesteś w dobrym miejscu!

To kompleksowy kurs video, w którym krok po kroku szczegółowo omawiam wszystkie zagadnienia związane z prowadzeniem kampanii na Instagramie. Od podstaw, do praktycznych lekcji w panelu reklamowym, gdzie krok po kroku omawiam, jak wykorzystać teorię w praktyce.

Zasob 24
Dsc7666

Znasz to?

  • Chcesz rozwijać swoje konto na Instagramie i budować zaangażowaną społeczność, ale Twoje konto stoi w miejscu?
  • Rozważasz wdrożenie płatnych działań do swojej strategii, ale nie wiesz od czego zacząć, aby realizować zadowalające wyniki bez przepalania budżetu?
  • Zastanawiasz się czy warto promować posty z poziomu aplikacji, czy lepiej postawić na tworzenie kampanii z poziomu Menedżera Reklam?
  • A może prowadzisz już swoje pierwsze kampanie i nie wiesz, jak optymalizować działania, aby przynosiły jeszcze lepsze efekty?

Doskonale Cię rozumiem!

Na co dzień wielu moich Klientów zmaga się z takimi wyzwaniami. W odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania podczas konsultacji oraz po przeprowadzeniu setek testów i kampanii dla dużych korporacji i małych biznesów, przygotowałam dla Ciebie kompleksowe szkolenie, które pozwoli Ci zrozumieć reklamę na Instagramie.

Dsc7671 1
Zasob 13

Po przejściu tego kursu zrozumiesz:

  • jakie czynniki decydują o sukcesie kampanii na IG
  • że nie warto dłużej przepalać budżetu, tylko warto zacząć od teoretycznych podstaw
  • jak tworzyć kreacje reklamowe, które sprzedają
  • w jaki sposób docierać do Twoich wymarzonych Klientów
  • kiedy warto korzystać z opcji „promuj post”
  • że nie warto dłużej przepalać budżetu, tylko warto zacząć od teoretycznych podstaw
  • jak w praktyce (w panelu reklamowym) uruchomić kampanię, której celem może być promocja Twojego lead magnetu, webnaru lub zapisów na newsletter
  • czy warto promować posty, a jeśli tak, to w jaki sposób to robić i czego unikać

Ten kurs obejmuje

Kurs zbudowany jest z 9 modułów – lekcji video i jest zaprojektowany od najprostszych zagadnień i najważniejszych konfiguracji, do bardziej zaawansowanych ustawień i optymalizacji.

To prawie 4-godzinny kurs, po którym będziesz w stanie samodzielnie prowadzić kampanie na Instagramie na potrzeby swojego biznesu. Po przerobieniu wszystkich modułów otrzymasz certyfikat.

9
Strzalka

A dodatkowo możesz mieć pewność, że znajdziesz w nim zawsze aktualną wiedzę, przy zakupie otrzymujesz dostęp do aktualizacji kursu.

DOŁĄCZ JUŻ DZIŚ!

Cena kursu: 367 zł 293 zł

20 2

promocja kończy się za:

  

Czego konkretnie się nauczysz?

  1. Wyniki badań
  2. Warunki, które wpływają na efektywność kampanii
  3. Case study z kampanii prowadzonych dla moich Klientów
  1. Rodzaje kampanii – aplikacja vs Menedżer Reklam
  2. Konfiguracja kont:
  3. Jak zmienić konto na profesjonalne
  4. Jak połączyć profil na IG z kontem na FB
  5. Jak dodać profil na IG do Menedżera Reklam
  6. Jak skonfigurować płatności z poziomu aplikacji i Menedżera Reklam
  7. Fakturowanie i pobieranie środków z konta
  1. Konfiguracja promocji
  2. Umiejscowienia – gdzie wyświetli się Twoja reklama
  3. Najlepsze praktyki – reklama z poziomu aplikacji
  4. Promocja stories – sposoby i best practice
  5. Promocja reels– zasady i best practice
  6. Jak wyłączyć automatyczną publikację na FB – 2 sposoby
  7. Jak sprawdzić targetowanie wyświetlanych reklam
  8. Statystyki, które warto analizować z poziomu aplikacji
  1. Technikalia i konfiguracje kont:
  2. Składniki pierwszej kampanii w Menedżerze Reklam
  3. Czym jest i jak utworzyć Menedżer Firmy
  4. Jak utworzyć konto reklamowe
  5. Modele i cele zakupowe
  6. 2 typy zakupu kampanii oraz cele zakupowe
  7. Modele rozliczeń kampanii
  8. Optymalizacja budżetu kampanii
  9. Czym jest faza uczenia
  1. Taregtowanie po danych z FB
  2. Grupy niestandardowych odbiorców na IG
  3. Grupy bliźniaków behawioralnych LAL
  4. Tworzenie CA i LAL przydatnej w kampaniach na IG w panelu reklamowym
  5. Najlepsze praktyki dotyczące targetowania kampanii
  1. Umiejscowienia i formaty reklamowe
  2. Najlepsze praktyki:
  3. cechy dobrej kreacji
  4. wymiary kreacji reklamowych
  1. Wskaźniki reklamowe i tworzenie raportu
  2. CTR link oraz częstotliwość – dobre praktyki optymalizacji kampanii i kreacji
  3. Jak i kiedy efektywnie zwiększać budżet?
  4. Zadowalające stawki CPC i CPE
  5. Analiza statystyk posta promowanego z poziomu aplikacji
  1. Omówienie celów kampanii i praktyczne przykłady
  2. Najlepsze praktyki dotyczące nazewnictwa kampanii
  3. O limitach wydatków kampanii
  4. Optymalizacja budżetu: Advantage+, dzienny i całkowity – różnice i najlepsze praktyki
  5. Najlepsze praktyki dotyczące targetowań: zainteresowania, grupy niestandardowych odbiorców oraz wykluczenia
  6. Wybór umiejscowień
  7. Tworzenie reklamy: najlepsze praktyki dotyczące tworzenia tekstu reklamowego, dostosowanie kreacji do umiejscowień
  1. Cele kampanii sprawdzające się w tego typu promocji
  2. Najlepsze praktyki dotyczące promocji posta
  3. Jak edytować promowany post

Zajrzyj do środka kursu:

Zawartość kursu o reklamie na instagramie
Zawartość kursu o reklamie na instagramie
Zawartość kursu o reklamie na instagramie

SPRAWDŹ CZY TEN PRODUKT JEST DLA CIEBIE

TEN PRODUKT jest DLA CIEBIE, JEŚLI

Projekt bez tytulu 15
01.

Chcesz poznać potencjał reklamowy na Instagramie, aby zwiększać rozpoznawalność swojej marki, sprzedaż produktów oraz usług

02.

Chcesz rozwijać swój biznes online, efektywnie promować swoją markę, produkty i usługi w szybszym tempie

03.

Chcesz samodzielnie promować swój biznes, nie inwestując dużych budżetów w obsługę agencyjną

04.

Korzystasz ze wsparcia specjalistów (agencja lub freelancer), ale chcesz rozumieć mechanizmy, możliwości optymalizacji działań i otrzymywane raporty

05.

Jesteś właścicielem małej firmy lub freelancerem

06.

Chcesz przetestować płatne działania w swoim biznesie, a nie znasz teoretycznych podstaw i narzędzi

01.

Jesteś ekspertem od adsów i od lat prowadzisz płatne kampanie

02.

Dobrze znasz zagadnienia opisywane w agendzie kursu

03.

Nie masz zamiaru testować płatnych kampanii na IG

04.

Twoje kampanie na Instagramie realizują świetne wyniki

05.

Nie jesteś w stanie zainwestować 4 godzin w rozwój – Twój i Twojego biznesu

TEN PRODUKT NIE JEST DLA CIEBIE, JEŚLI

Projekt bez tytulu 16 1

Kto stworzył kurs?

Nazywam się Beata Wierzchowska i prawie 8 lat zajmuję się szeroko pojętymi działaniami obejmującymi social media. Wyróżnia mnie doświadczenie w pracy zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Pozwala mi ono kompleksowo patrzeć na strategię działań w mediach społecznościowych.

Specjalizuję się w planowaniu strategii komunikacji reklamowej w sferze organicznej i reklamy płatnej w mediach społecznościowych. Na płatne kampanie Klientów wydałam dotychczas około 5 milionów złotych.

Pracowałam dla takich Klientów jak m.in.: CCC, HalfPrice, Hochland, Agata Meble, Synexus, Idea Bank.

Pomagam biznesom rozgościć się w onlajnach – tworzyć mocne marki w sieci i zarabiać.

Zasob 24
Dsc7703
Zasob 12

Prowadząc kampanię na Instagramie realizuję świetne efekty,
dlatego praktyczną wiedzę przekazuję w Twoje ręce.

Zobacz efekty wybranych kampanii, które prowadziłam dla moich Klientów:

Wyniki kampani instagram
Projekt bez tytulu 14

OPINIE O TYM KURSIE

Przybyło mi ponad 200 nowych obserwatorów za 30zł!
u003cemu003eDo tej pory byłam bardzo sceptyczna, jeśli chodzi o inwestowanie w kampanie płatne. Miałam przekonanie, źe tylko przy wysokich budżetach można mówić o skutecznym pozyskiwaniu nowych followersów i bardzo się cieszę, że zaufałam swojemu instynktowi, który podpowiadał mi, że tym razem to inwestycja, która się zwróci. W ciągu zaledwie 3 dni od startu kampanii przybyło mi ponad 200 nowych obserwatorów, przy budżecie dziennym lekko ponad 10zl/dzień! Jestem pod ogromnym wrażeniem zarówno samych wyników, ale przede wszystkim szkolenia, które w sposób konkretny, jasny i przejrzysty krok po kroku wyjaśnia wszystkie aspekty dotyczące kampanii, od ustawień technicznych, po przygotowanie odpowiedniej kreacji i dobór właściwej grupy odbiorców. Bardzo polecam❤️ u003c/emu003e
u003cemu003eWeronikau003c/emu003e
u003cemu003ekursantka Social Media Kreatywnieu003c/emu003e
Będę polecać Cię każdemu!
u003cemu003eChciałabym Ci serdecznie podziękować za ostatni kurs, z którego miałam okazję korzystać. Jestem w pozytywnym szoku, jak łatwo i w zrozumiały sposób wszystko na nim było tłumaczone – dzięki czemu mogłam poprawić błędy w swoich dotychczasowych kampaniach na Facebooku.u003c/emu003eu003cbru003eu003cemu003eNie ukrywam, że po szkoleniu zrobiłam swoją pierwszą kampanię z wykorzystaniem Twoich wskazówek i jestem mega zszokowana ich jakością oraz działaniem – nigdy na mojej stronie z reklam na Facebooku nie miałam tylu wejść na sklep!u003c/emu003eu003cbru003eu003cemu003eBardzo Ci dziękuje za zrobienie tego szkolenia, za to jak łatwo go wytłumaczyłaś wraz z monitorowaniem efektów i informacją jak interpretować wyniki, dzięki temu nie jestem już ,,ślepau0022 i wiem za co faktycznie płacę.u003c/emu003eu003cbru003eu003cemu003eBędę polecać Cię każdemu, kto będzie szukał osoby od reklam na portalach społecznościowych – po tym jakie efekty są na Facebooku, na pewno zakupie u Ciebie kurs na instagramieu003c/emu003e
Sara
uczestniczka warsztatów „Uruchom swoją pierwszą kampanię na Facebooku i Instagramie
Zasięg strony wzrósł do 100 tysięcy!
u003cemu003eBrałam udział w wyzwaniu Beaty „Uruchom swoją pierwszą kampanię na FB i IG.”u003c/emu003eu003cbru003eu003cemu003eNie spodziewałam się tyle fachowej wiedzy, pokazanej w tak przystępnej formie. Wszystko nagrane, dokładnie wytłumaczone, więc zaczęłam wdrażać zmiany. Przygotowałam pierwszą kampanię dla Centrum Fizjoterapii, w którym pracuję i nie tylko było więcej zapytać o masaż leczniczy, a sam zasięg strony wzrósł do 100 tysięcy! Byłam w szoku 🤩 Robiąc wszystko według wskazówek Beaty mogłam dotrzeć do nowych klientów i przekonać siebie, że jednak FB ADS można lubić 😍u003c/emu003e
Kasia
uczestniczka warsztatów „Uruchom swoją pierwszą kampanię na Facebooku i Instagramie”
Jesteś pierwsza osobą, która potrafi mi skutecznie wytłumaczyć działanie Facebook Ads!
Beata, bardzo dziękuję Ci za to szkolenie. Jesteś pierwsza osobą, która potrafi mi skutecznie wytłumaczyć działanie Facebook Ads. Masz talent do przekazywania wiedzy!
Karolina
uczestniczka warsztatów „Uruchom swoją pierwszą kampanię na Facebooku i Instagramie”

FAQ

Tak, od razu po opłaceniu zamówienia automatycznie otrzymasz FV. Cena kursu zawiera podatek VAT.

Dostępy do platformy (login i hasło) otrzymasz automatycznie mailem, po dokonaniu płatności.

Dostęp do kursu jest nieograniczony czasowo.

Tak, jeżeli Meta wprowadzi istotne zmiany, poszczególne lekcje będą aktualizowane.

Po przerobieniu całego kursu, Twój certyfikat automatycznie wygeneruje się na platformie (w zakładce Moje Certyfikaty).